laatste loodjes - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu laatste loodjes - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu

laatste loodjes

Door: meggy

Blijf op de hoogte en volg Meggy

17 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

hallo lieve allemaal,
Hoe is het daar?? hier gaat alles goed! nog 2 weekjes stage en dan zit het er al weer op. gister is rob naar weer naar huis gegaan. hij kwam me 10 daagjes opzoeken en wauw wat heb ik het leuk gehad!! we hebben heel veel gedaan en wil jullie natuurlijk de leuke dingetjes allemaal vertellen. een van die leuke dingen was de tafel berg, jaa als je hier bent moet je die beklommen hebben zeggen ze. en ja ik heb het geweten na een hele tocht van 2 en een half uur waar het weer helemaal omsloeg en het mega koud werd zijn we naar de top geklommen, en ja het is waar wat ze zeggen wauw wat een uitzicht!! omdat we later op de dag gingen konden we vanaf boven de zon in de zee zien zakken wat echt een mooi zicht was. verder hebben we erg genoten van het weer en het lekkere eten ( ja hier in Kaapstad weten ze wel wat lekker eten is ). ook zijn we 2 dagen naar muizenberg gegaan en hebben we daar leren surfen. Het is echt super leuk om te doen en natuurlijk helemaal geweldig als je na veel omvallen en terugzwemmen eindelijk staat!! De zaterdag heb ik Rob meegenomen naar de Stormers. Ik had ze natuurlijk al zien rugbyen maar dit keer moesten ze tegen de nummer 3 wat echt mega spannend was. De sfeer in het overvolle stadion was nu nog vetter als de vorige keer tot dat ze verloren... dat was wel heel jammer want ik had graag heel dat station uit zn dak willen zien gaan. ook hebben we op een avond een openlucht bioscoop gedaan. het was echt super gezellig ( het leek op palm parkies in Breda alleen dan als bioscoop ) allemaal mensen op kleedjes en met eten die samen naar een film kijken. De sfeer was heerlijk en het was heel leuk om tussen alle locals daar te zitten. verder hebben we die week veel gechillt en aan het zwembad van het bay hotel ( een mega duur hotel waar je dus voor een kleine prijs van een super lux zwembad kan genieten ) gelegen. ja het was heerlijk er een paar daagjes tussenuit te zijn en lekker te genieten. Maar nu zijn we weer begonnen en het is nog maar voor 2 weekjes want dan is het hier school vakantie en hebben we een auto gehuurd en gaan we de garden route ( een van de mooiste routes door Zuid-Afrika zeggen ze ) rijden. jaa het is echt heerlijk hier en ga het sowiso missen als ik weer terug in Nederland ben. Maar over 4 weekjes ben ik weer thuis waar ik stiekem ook wel een beetje zin in heb!!
Ik hoop dat daar alles goed gaat! vind het super leuk als jullie op me berichtjes reageren zodat ik kan lezen hoe het daar in het koude Nederland gaat!!
Heel veel liefs,
Meggy

• 17 Maart 2015 - 18:51

Keely:

hee zussie,
    Wat een leuk reisverslag! Geniet er nog van!
    Het komt steeds dichterbij! Miss you maar nog maar 4 weekjes.
    Nog heel veel plezier daar!(hier schijnt de zon ook een beetje:) )
    Tot snel!
    Loveyou! Xxxxx je zussie

• 17 Maart 2015 - 20:59

Helma:

Hoezo koud! Was prachtig weer vandaag maar liefs een graad of 17. Vanavond heerlijk met je moeder weesten wandelen werd al wel donker maar wij zijn gelukkig beiden niet bang. Haha. Was heerlijk.
    Wat heb je weer een leuk verslag gemaakt en wat ben je daar geweldig aan het genieten! Fijn dat het zo gezellig is geweest met Rob en inderdaad het zit er weer bijna op maar je hebt nog wel een mooi vooruitzicht. Geniet straks van Zuid-Afrika en voor nu nog van je stage.
    Heel veel groetjes Arjo en Helma.

• 18 Maart 2015 - 10:03

Opa En Oma :

Heeeeeeeee meggy
    Wij genieten ook van jou verslag
    Fijn dat het zo goed met je gaat maar geniet er nog maar van
    Wij kijken ook uit als je weer in dongen bent
    Goed uit kijken en veeeeeeeel
    Kusjes van opa en oma××××××××××××××