Weekend in kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu Weekend in kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu

Weekend in kaapstad

Door: Meggy

Blijf op de hoogte en volg Meggy

26 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hee allemaal,
Wat een weekend! Kaapstad is zoo leuk!! Zaterdag ochtend zijn we naar het sportinternaat gebracht gebracht waar we nu zullen verblijven voor 3 maanden. Ook job en ruben zijn hier en nu zijn we compleet. Vanuit hier worden we naar de basisscholen gebracht waar we les gaan geven. Maar omdat hier strengen regels gelden is er hier niet veel te doen.. Daarom ben ik savonds met ruben en job naar Kaapstad terug gegaan om daar hun klasgenootjes te ontmoeten, het klikte meteen. Ik moet eerlijk zeggen cios blijft cios ook al komen ze uit Haarlem. We hebben een super avond gehad met het groten casino van Kaapstad ( ik stond met een mond vol tanden) en daarna longstreet. Jaa uitgaan kan je wel in Kaapstad. De volgende dag zijn we met Uriël, franswillem en jasmijn met de trein naar het strand gegaan. In een woord wauw!( fotos volgen snel!) savonds nog coctails gedronken en lekker gegeten bij een mexicaan! Lekker lekker en het kost echt geen drol!
De komende 5 dagen gaan we scholen bezoeken en lesjes geven! Ik ben erg benieuwd. Schrijf jullie snel weer!
Liefs,
Meggy

• 26 Januari 2015 - 18:02

Marit :

Hey meggy,
    Zo leuk dat je dit blog bijhoud! Het leukste vind ik dat terwijl ik het lees je ook gewoon helemaal hoor zeggen als je begrijpt wat ik bedoel hahahha!!
    Nog heel veel plezier, geniet ervan en heel veel foto's maken!
    Ik lees je snel weer!
    Liefs

• 26 Januari 2015 - 18:25

Jaride:

Geniet ervan lieverd!

• 26 Januari 2015 - 19:24

Jose:

Heel veel les geven plezier.

Gr. Tante José

Meggy

Voor een stage van het CIOS mag ik voor 3 maanden sport les gaan geven aan kinderen in de sloppenwijken van Kaapstad!! Ik heb er super veel zin in! Via dit blog wil ik jullie laten mee genieten van een super tijd in Zuid-Afrika. Zodat jullie hier in het koude kikkerlandje ook weten wat ik allemaal aan het doen ben!

Actief sinds 18 Jan. 2015