afrikaanse afspraken - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu afrikaanse afspraken - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu

afrikaanse afspraken

Door: meggy

Blijf op de hoogte en volg Meggy

07 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Heee allemaal,
De 2e stage week zit er weer op en ik ben nu samen met Jasmijn in milnerton aan het genieten van ons weekendje vrij. Deze week hebben we de eerste lessen gegeven op de bassischolen en het was echt super om te doen! de kinderen zijn mega enthousiast en doen allemaal super leuk mee! de eerste 2 dagen gingen allemaal volgens afspraak maar daarna kwamen we er achter dat dat in Zuid-Afrika niet de normaalste zaak van de wereld is. Alle afspraken op woensdag en donderdag werden op het laatste moment afgebeld ( nouja we waren al op locatie en toen werd er gezegd dat het niet meer door kon gaan ). Maarja weten we dat ook weer! Hopen dat volgende week wel weer alles goed gaat. Op donderdag gaat de voorbereiding van de roadshow nog steeds door! het begint al vorm te krijgen, ben zo benieuwd wat er uit gaat komen! (hopelijk iets heel vets!) op vrijdag hebben we deze week voor het eerst hockeyles gegeven aan de kinderen uit de sloppenwijken. Het is zo mooi om te zien dat kinderen die helemaal niks hebben zo veel plezier met elkaar kunnen maken met 12 knotshockeysticks en een bal! echt super om te doen. We gaan deze kinderen nu elke vrijdag hockey geven en hopen dat er steeds meer kinderen komen natuurlijk! Na de hockey vrijdag zijn we gelijk doorgegaan naar green point waar ons hostel in de buurt is. We hebben echt heerlijk gegeten ( even niet die rijst uit het internaat ) en wat wijntjes gedronken. De nacht was echt verschikkelijk! we lagen in een hostel op een kamer met 6 anderen meiden waarvan er een echt mega hard snurkte pfffff zoooo vervelend. we hadden daarom maar besloten om vroeg uit bed te gaan. Vannochtend zijn we door Greenpoint park gelopen! super gaaf om te zien dat midden in zn grote stad als kaapstad zn rustig park ligt. naja rustig er waren wat kinderen aan het spelen en verderop in het park was een rugby toernooitje. Deze middag zijn we met de bus naar milnerton gegaan waar we de rest van de middag heerlijk aan het zwembad hebben gelegen! vanavond gaan we nog lekker koken en wat wijntjes drinken en vannacht onze slaap inhalen! morgen staat blauwberg op het programma! lekker op het strand waar veel gewindsurft word! heb er zin in!!!
tot snel weer!
Liefs, Meggy

• 07 Februari 2015 - 19:03

Piet En Ria:

Hoi Meggy

Keileuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Veel succes en plezier komende week.
    Heel veel groetjes van Piet en Ria

• 07 Februari 2015 - 19:45

Corrie Smans:

Mooi, geniet er van !

• 08 Februari 2015 - 08:30

Helma:

Hoi Meggy, leuk om je verslag weer te lezen. Was verstandig van je geweest om duct tape van je vader mee te nemen tegen snurkers.haha. Succes komende week! Groetjes Helma

• 08 Februari 2015 - 09:42

Cor Smits:

H

• 08 Februari 2015 - 09:45

Cor Smits:

hoi Meggy

leuk om je zo een beetje te volgen een prachtige ervaring lijkt mij .
    geniet er van de groetjes uit waspik diny en cor

• 08 Februari 2015 - 11:33

Opa En Oma:

Hoi meggy, je stukje weer gelezen leuk allemaal hoor, hier alles goed, groetjes opa en oma

• 09 Februari 2015 - 16:15

Opa En Oma :

Dag meggy hier is het pokken weer de zon zien wij de hele dag niet
    Verder alles goed
    Kusjes opa en oma

• 13 Februari 2015 - 18:48

Bernard En Corrie Smits:

hallo meggy leuk je verslag gelezen te hebben heel gaaf dit mee te maken hier gaat carnaval beginnen maar dat komt volgend jaar weer geniet er van heel veel groeten ome bernard en tante corrie

• 17 Februari 2015 - 09:49

Opa Oma:

Hee meggy wat is dat toch leuk wij lezen het regel matig
    Meggy als je er aan denkt wil je een vingerhoedjemee brengen
    Je weet wel voor wie
    Groetjes opa oma ×××××××