Daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!!

Door: Meggy

Blijf op de hoogte en volg Meggy

23 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Heee lieve allemaal,
Nou daar zijn we dan, kaapstad! Na een vlucht van bijna 12 lange uren kwamen we vanacht om 12 uur aan in het hostel waar we nu voor 2 nachtjes logeren! Een hostel waar echt alleen maar jongeren zitten die echt vandaan komen. Je hoort alleen maar verschillde talen en het is echt super gezellig. Na een onrustige nacht ( want o wat is het hier warm ) werden we om 8 uur al wakker! We besloten naar de haven van kaapstad te gaan. Door de gekke taxi chauffeur waren we er binnen 5 minuuten. Na een heerlijk ontbijtje met de tafelberg als uitzicht hebben we daar een beetje rondgelopen, bij iedere hoek die we omsloegen viel me mond weer open: wauw wat is het hier mooi!! Morgen gaan we naar het sportinternaat waar we voor 11 weken zullen verblijven! Ik ben echt mega benieuwd!! Maar voor nu nog eventjes genieten van de zon en het heerlijke land!
Tot snel weer!
Liefs,
Meggy

• 23 Januari 2015 - 12:16

Jose:

Gaaf. You go girl. Have fun.

Dikke kuzzz

Tante José

• 23 Januari 2015 - 13:36

Opa En Oma:

Veel plezier

Groetjes van opa en oma

• 23 Januari 2015 - 14:30

Simone (die Andere):

wauw Meggy... Ga jouw site zeker volgen! Genieten we hier ook een beetje mee..

• 23 Januari 2015 - 16:57

Corrie Smans:

mooi begin, zo bij het Victoria and Albert waterfront! Geniet er van Meggie!

• 25 Januari 2015 - 11:35

Dinanda Smits:

Hoi Meggy! Hoe gaat het? Goed om te horen dat je al bent aangekomen. Het lijkt me echt supergaaf daar! Nog veel plezier.
    Kusjes en groetjes van Dinanda, Anniek en Linda xx

Meggy

Voor een stage van het CIOS mag ik voor 3 maanden sport les gaan geven aan kinderen in de sloppenwijken van Kaapstad!! Ik heb er super veel zin in! Via dit blog wil ik jullie laten mee genieten van een super tijd in Zuid-Afrika. Zodat jullie hier in het koude kikkerlandje ook weten wat ik allemaal aan het doen ben!

Actief sinds 18 Jan. 2015