weer een top weekje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu weer een top weekje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu

weer een top weekje

Door: meggy

Blijf op de hoogte en volg Meggy

16 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hee lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden maar hier is weer een verhaaltje van mij! Nu jullie aan het carnavallen zijn en ik alle fotos op facebook, instagram en snapchat moet ontwijken ( jaa ik mis het toch wel een beetje ) heb ik genoeg tijd om een verhaaltje te typen! Wat een week was het weer! De lessen op de scholen gaan steeds beter en de kinderen vinden het iedere dag leuker en leuker dat we weer komen! We worden dan ook dood geknuffeld en gehigh-fived, mega schattig! Vorige week maandag hebben we meegeholpen bij een atletiek toernooi tussen 4 high schools in de omgeving. Het was echt super leuk om te doen en ik heb weer hele leuke mensen leren kennen! Ook was er een oud rugbyer en omdat wij met hem hadden gepraat gaan we aankomende zaterdag naar een rugby wedstrijd echt super tof!! Dinsdag mijn eerst cricket wedstrijd gekeken, wat is die sport saai om te kijken!! 3 uur lang kijken naar hoe mensen gooien of slaan.. Geen spanning niks, maarja hebben we dat ook weer meegemaakt! En dan vrijdag ( jaa ik heb me eerste festivaal al voor het seizoen begint gepakt! ) ULTRAAAA wauw wat een feest wat dat! Martin garix, armin van buuren, hardwell, goldfishh noem maar op! Stuk voor stuk helemaal geweldig, ik heb er echt van genoten! Opvallend dat er nog best wel veel nederlanders waren, heerlijk om even in je eigen taal te praten en echt weer super leuke mensen ontmoet! Heelaass daarna weinig geslapen want om 11 uur ging onze boot naar robben eiland. Heel indrukwekkend al was de gids iets minder leuk, maar gelukkig vond tie zichzelf wel heel leuk.. Maar als beloning was daar na de boottocht een heerlijke schaal sushi ( naja we hebben onszelf beloond ) heerlijk dat was lang geleden!! Verder een lekker rustig weekend gehad en nu weer back to realliyy! Zit alweer in ons mini busje terug van st thomas naar de sport school! Eerste dagje zit er weer op! Het word een warme week dus zo maar weer zonnebrand inslaan! Hoop dat daar ook alles goed gaat! Vind het echt heel erg leuk om te lezen dat jullie me blog volgen! Tot snel weer!!

Liefs,
meggy

  • 16 Februari 2015 - 19:02

    Meggy:

    Klinkt heerlijk Meg! Geniet er nog van en stuur een beetje zon deze kant op!

  • 16 Februari 2015 - 19:08

    Marianne:

    Leuk om te lezen Meggy dat het zo goed met je gaat. Geniet van je tijd daar en probeer ook nog wat cultuur op te snuiven.

  • 16 Februari 2015 - 19:09

    Babette:

    Super tof lieverd!!

  • 16 Februari 2015 - 23:16

    Helma:

    Wauw, wat heb jij het daar slecht zeg! Super leuk dat je naar dat festival bent geweest en zeker leuk om het allemaal een beetje te volgen. Geniet er nog heerlijk van en mocht je nog wat tijd over hebben, die kun je misschien aan je stage besteden. Haha. Groetjes.Helma en Arjo

  • 28 Februari 2015 - 12:45

    Opa En Oma :

    Hee moppie dat is lang geleden iets van je gehoord te hebben
    Ik neem aan dat alles oke is
    Je kijkt zeker wel uit naar 6 maarthier alles goed
    Hier alles priema
    Veel groetjes van opa en oma






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meggy

Voor een stage van het CIOS mag ik voor 3 maanden sport les gaan geven aan kinderen in de sloppenwijken van Kaapstad!! Ik heb er super veel zin in! Via dit blog wil ik jullie laten mee genieten van een super tijd in Zuid-Afrika. Zodat jullie hier in het koude kikkerlandje ook weten wat ik allemaal aan het doen ben!

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 3169

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 13 April 2015

Kaapstad

Landen bezocht: