Kaapstad - Reisverslagen van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslagen van Meggy Langerwerf - WaarBenJij.nu

Kaapstad

In dit blog houd ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Kaapstad. In Kaapstad ga ik bijna 3 maanden stage lopen, kinderen lesgeven op basisscholen aan de rand van de sloppenwijken.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2015

laatste loodjes

01 Maart 2015

Stage weken

16 Februari 2015

weer een top weekje

07 Februari 2015

afrikaanse afspraken

30 Januari 2015

Eerste stage week!
Meggy

Voor een stage van het CIOS mag ik voor 3 maanden sport les gaan geven aan kinderen in de sloppenwijken van Kaapstad!! Ik heb er super veel zin in! Via dit blog wil ik jullie laten mee genieten van een super tijd in Zuid-Afrika. Zodat jullie hier in het koude kikkerlandje ook weten wat ik allemaal aan het doen ben!

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3165

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 13 April 2015

Kaapstad

Landen bezocht: